El síndrome de Sjögren és una malaltia autoimmune crònica en què el sistema immunitari ataca les glàndules que produeixen humitat al cos, especialment les glàndules salivals i lacrimals. Això provoca una sequedat extrema a la boca i als ulls, així com possibles afectacions en altres òrgans.
He tingut l’oportunitat d’acompanyar un pacient en aquest procés i, a més de seguir el seu tractament convencional, el suport de la teràpia energètica li ha estat de gran ajuda.
És important oferir acompanyament en aquests casos per afavorir el restabliment de l’equilibri. Les teràpies energètiques no tenen efectes secundaris i sempre són unes bones aliades per complementar qualsevol tractament.
Reserva la teva sessió ara! 🌟
📞 616 027 101
📩 cesc@cescsalut.com
📍✨ T’ajudaré a recuperar el teu benestar! ✨

